دانشجویان افغانستانی دانشگاه قم

بی حرمتی و قتل دختری هزاره توسط کوچی ها
 با کمال تأسف و تأثر مطلع شدیم که بعضی از کوچی های متجاوز در منطقه دایمیرداد بهسود به یک خانه حمله کرده و به دخترجوان آن خانه تجاوز نموده و سپس او را بقتل رسانده اند، آن هم در ماه مبارک رمضان!

آیت الله حجت یکی از علمای مذهبی در شهر کابل تجاوز و قتل این دختر بهسودی را شدیدا محکوم کرده و شخص رییس جمهور و معاون دوم ریاست جمهوری را در این بی پروایی و غفلت متهم نموده است. پ

وی کوچیان مهاجم را مخاطب قرار داده و گفت: این اعمال کثیف و زشت در کشوری صورت میگیرد که در این ماه مبارک رمضان پخش صدای خواندن نماز تروایح شان گوش فلک را کر می کند.

آیا تجاوز به یک دختر مسلمان جایز است؟

آیا کشتن یک دختر درد کشیده و رنج کشیده جایز است؟

آیا کوچی ها پایبند دین و آئین محمدی هستند؟

آیا این عمل با یک کافر جایز است؟ و آیا حتی یک غیر مسلمان این عمل را جایز میداند؟

هرگز زیرا که تجاوز و زورگوئی و کشتن مردم و غارت کردن اموال آنان کار دیو سیرتان شیطان صفتی است که نه خدا را قبول دارند و نه انسانیت را بعنوان یک اصل و قاعده می شناسند. 



نویسنده : *حمید انوری
تاریخ : دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۲