نوروز اگر وقت دیدار است مردم
امسال بر داغی گرفتار است مردم
حرمت نگه دارید پای سفره عید
چون مهدی زهرا عزادار است مردم
+خواهشا حرمت ایام فاطمیه در ایام نوروز فراموش نشه!
+اگه احیانا با پستایی که گذاشتیم باعث رنجش خاطر کسی شدیم لطفا حلال کنید باور کنید نیت
بدی در کار نبوده...
امیدوارم تعطیلات خوبی داشته باشید