از همه دوستان
از ترم بالایی و ترم پایینی
از رقیبای دیروز و از دوستان امروز
از قمی و پیام نوری و مفیدی و حکمتی و علوم پزشکی و آزاد و شهاب دانش و پویش و...
وخلاصه از همه و همه دعوت به همکاری میکنم و عاجزانه دست نیاز برای همکاری و همیاری در این راه به سوی همگی دوستان دراز میکنم...
از همه گروه ها خصوصا "ائتلاف دانشگاهیان" و "صراط" که از اعتراضات خودشون برای حفظ منافع دانشجویان،برای اتحاد و مودّت بیشتر،برای رهایی از کدورت های ناخواسته،برای انس و الفت بیشتر و برای همه ی اهداف خیری که داشتند،گذشت کردند ،کمال تشکر و قدردانی رو دارم.
این گروه ها با گذشتی که کردند ثابت کردند که ازین پس ،دیگر نه "ائتلاف دانشگاهیانی" و نه "صراطی" وجود دارد و همه در یک راه و در زیر سایه ی یک پرچم(یعنی اعتلای افغانستان عزیز و سرافرازی دانشجویان افغانستانی ) قدم برخواهند داشت.
مشارکت کم نظیر دانشجویان در این انتخابات وظیفه خادمان و فعالین مجمع رو سنگین تر کرد و امیدواریم با همکاری همه دوستان به خوبی به وظایف خودمون عمل کنیم.بزودی جلسه فعالین رو برگزار می کنیم(مجازاً که دعوت کردیم) و بصورت حضوری هم از همه فعالین دعوت به همکاری خواهیم کرد.
ومن الله التوفیق العبد الاحقر:اصغر مرادی