دانشجویان افغانستانی دانشگاه قم

چشاتو واکن ببین چه خبره!!!


سلام خدمت همه‌ی دوستان انتقادپذیر!

جاتون پر (!!!) چند روز پیش واسه همایشی رفتیم کاشان؛ شاید وقت امتحاناته که کسی از این همایش گزارشی ننوشته یا شایدم انقد سطح پایین بوده که کسی رغبت نوشتن گزارش رو نداشته، از اینا که بگذریم، میخوام یه گزارش ازین همایش بدم البته به سبک رئال!

نمیدونم چجوری شروع کنم؟ از کجاش بگم؟ از مجری؟ از سخنرانا؟ از عنوان همایش و مراسم؟ از کلیپ پخش شده تکراری بدون اجازه صاحب اثر؟ از دبیر همایش؟ از مدعوین همایش؟ از تغذیه و پذیرایی؟ از نمایشگاه تکراری؟؟!! از ...؟؟!! به قول یه خواننده ای: از چی بگم برات؟؟!! دیگه داره حالم بد میشه! خلاصه جواب همه‌ی این سؤالهارو که بدم تازه میشه یه گزارش نسبتاً کامل به سبک رئال.

برگه پاسخنامه:

یکی نیست به این مجری بنده خدا بگه یا بلدی افغانی حرف بزنی یا نیستی! کسی که مجبورت نکرده!

سخنرانای بنده خدا اصلا نمیدونستن درباره چه موضوعی حرف بزنن! البته حق هم داشتن مسئولین اجرای همایش  یه چیز به اینا گفته بود ولی بنرها و تابلو ها و فضای اونجا و نمایشگاه و...چیز دیگه ای می گفت!!!

دراین همایش انواع موضوعات یافت می شد و به عبارتی کشکولی واسه خودش بود.انواع کلیپ از کلیپ سرقتی از مراسم شهدای کابل ما توی حسینیه قدس که به اسم بروبچ کاشان پخش شد تا کلیپ افغانستان و کلیپ تکراری که توی مراسم افتتاحیه نمایشگاه شکوه پامیر دانشگاه مفید پخش شد...بنده خدا این رفیق نمیدونست که بچه های ما انقد باحالن و از هر موقعیتی به نحو احسن استفاده می کنند بیچاره اومد ریا نشه اسمشو آخر یا اول کلیپ نزد ییهو اومد کاشان دید کلیپش به نام بچه های کاشان داره پخش میشه خلاصه کلی حالش گرفته شد و گفت نمیدونستم دانشجوهام اینطوری اند!!!

اول و وسط ...مراسم هم هی عکس های نرم افزار آریانا رو نمایش می دادند! بابا والا به خدا واسه مخاطباتون کمی ارزش قائل بشید.از سخنرانا چیزی نمیگم چون سیاسی میشه و خلاصه حسن خطرناکه!!!آخه ما جونمون رو خیلی دوست داریم...

ازهرچه بگذریم ازین شکم نمیشه گذشت.مارو از قم ساعت ۱۱ بردن به سمت کاشان البته این خوبه ولی کاش میگفتن صبونه بیشتر بخورید یا ناهارتونو با خودتون بیارید! نه ناهاری و نه تغذیه بین راهی اونجام که رسیدیم مگه بوفه پیدا میشد خلاصه یه جورایی روزه گرفتیم پذیرایی وسط مراسم هم به ردیف وسط که از شانس بد ما اونجا بودیم نرسید...بسه دیگه بازم بگم!!!



نویسنده : بانگ هندوکش
تاریخ : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۰